بــســـتـــن
پـنـجــــــره

کوبا، جزیره ای زیبا در دریای کارائیب

خواندن 2 دقیقه
18 فروردین 1402 | 00:49
18 فروردین 1402 | 00:49
خواندن 2 دقیقه

کشور کوبا یکی از کشور های زیبا و بسیار خارق العاده دریای کارائیب است که توسط کریستف کلمب کشف شد. اگر بخواهیم مختصات دقیق این کشور را مشخص کنیم، میان دریای کارائیب و اقیانوس آتلانتیک شمالی قرار گرفته است. پایتخت این کشور شهر هاوانا (Havana) یا لاهابانا نام دارد. با طاووس گشت همراه باشید.

مالکون هاوانا

بلوار ساحلی مالکون که با نام تفرجگاه مالکون نیز شناخته می‌شود، مشهورترین گردشگاه ساحلی هاوانا است. ساخت این گردشگاه در سال‌های ۱۹۰۱ و ۱۹۰۲ صورت گرفت. گشت وگذار در این منطقه، شما را به سفری در دل تاریخ شهر می برد. این بلوار هشت کیلومتر طول دارد و از شهر قدیم هاوانا تا ودادو، منطقه‌ی تجاری شهر ادامه می‌یابد.

مقبره چگوارا

آرامگاه چه گوارا کوبا یک بنای یادبود در سانتا کلارا و در میدان چه گوارا واقع شده است. در این جاذبه، آرامگاه یکی از افراد مشهور انقلابی یعنی اسرنستو چه گوارا و چند تن از هم رزمان او که در سال ۱۹۶۷ در طی تلاش برای آزادی در بولیوی کشته شدند، وجود دارد.

کوه سیرا ماسترا

رشته‌کوه‌های سیرا ماسترا یکی دیگر از مناطق دیدنی و تفریحی کوبا است که به گردشگران این امکان را می دهد تا بتوانند در میان جنگل های زیبای این منطقه و همچنین تپه های آن پیاده روی کنند. بدون شک آب و هوای زیبا، معتدل و مرطوب این منطقه می تواند جذابیت های خیره کننده ای را به شما ارائه کند.

کایو کوکو

بدون شک در سفر به کوبا حتما از جزیره کایو کوکو دیدن کنید! دور تا دور این جزیره با ماسه های سفید و آب کم عمق احاطه شده است که شما می توانید مسیر رفت و آمد ماهی های بزرگ و کوچک و همچنین رنگارنگ را مشاهده کنید. همچنین در کنار سواحل جزیره کایو کوکو، استخر های بی نظیری وجود دارد که احاطه شده از درختان نخل و…. است.

برای سفر به کوبا و رزرو و خرید تور های داخلی و خارجی، به وبسایت طاووس گشت مراجعه کنید.

همچنین می توانید با شماره های ما تماس بگیرید.

09137547969

03136277662