بــســـتـــن
پـنـجــــــره

کاوش در زیبایی‌های دنیا: بهترین مسیرهای پیاده‌روی جهان

خواندن 3 دقیقه
24 بهمن 1402 | 11:52
24 بهمن 1402 | 11:52
خواندن 3 دقیقه

هیجان انگیزترین فعالیت‌ها گاهی در سفرهای پیاده‌روی پنهان است، آنجا که شما با زمین در ارتباط نزدیکی قرار می‌گیرید و زیبایی‌های طبیعت را به شکلی کاملتر تجربه می‌کنید. اگر به دنبال مسیرهایی برای تفریح و ماجراجویی هستید، مسیرهای پیاده‌روی زیر از جمله بهترین‌های جهان می‌باشند که شما را به تجربه‌ی بی‌نظیری از زیبایی‌های طبیعی و فرهنگی رهنمود خواهند کرد. با طاووس گشت همراه باشید.

1. مسیر ماردی هیمال در نپال

مسیر ماردی هیمال (Mardi Himal) به‌سرعت توانست به‌عنوان یکی از راه‌های محبوب و پرطرفدار در نپال معرفی شود. با این حال، این جاده هنوز هم شاهد ترافیک کمتری از لحاظ مسافران پیاده در مقایسه با همسایه‌ی خود، یعنی کمپ اصلی آناپورنا، است. مادری هیمال از میان جنگل‌ها و مزارع گل صدتومانی و در امتداد خط‌الراس ماردی هیمال می‌گذرد که قله‌ای نسبتا کوچک در حاشیه‌ی توده‌کوه آناپورنا است. مادری هیمال، بهترین انتخاب ممکن برای آن دسته از مسافرانی است که وقت زیادی برای پیاده‌روی ندارند؛ چراکه این جاده، علی‌رغم کوتاه بودن، مجموعه‌ای کامل از مناظر کوهستانی زیبا و نفس‌گیر را دارا است.

2. مسیر آپالاش در ایالات متحده آمریکا

این مسیر، که در ساحل شرقی ایالات متحده قرار دارد، از طول ۳۳۰۰ کیلومتری از جنگل‌ها و کوهستان‌های آمریکای شمالی عبور می‌کند. تجربه‌ی پیاده‌روی در این مسیر، شما را به مخاطب جدیدی از طبیعت و وحشت جذب می‌کند.

3. مسیر کامینو د سانتیاگو در اسپانیا

این مسیر معروف، که به نام راهبانی شناخته می‌شود، از فرانسه تا شهر سانتیاگو د کامپوستلا در شمال غربی اسپانیا کشیده می‌شود. این مسیر با طولی بیش از ۸۰۰ کیلومتر و شامل مناظر طبیعی زیبا و روستاهای قدیمی اسپانیایی، تجربه‌ای متفاوت از مسافرت پیاده‌روی را به شما هدیه می‌دهد.

4. مسیر اسکای واک، پارک مونته ورد، کاستاریکا

برای خیس شدن در جنگل‌های بارانی کاستاریکا آماده‌اید؟ اگر آماده‌اید پس سریعا به اسکای واک در پارک مونته ورد بروید. پل‌های معلق و آویزان و مسیرهای پیاده‌روی طبیعی در این جنگل زیبا، دست به دست هم داده‌اند تا ماجراجویی هیجان‌انگیزی  برای بازدیدکنندگان، در ارتفاع بالا از سطح جنگل ابری مونته ورد به وجود بیاورند. حتی طول یکی از این پل‌ها به ۲۸۹ متر می‌رسد. این مسیرها امکان رویارویی با پوشش گیاهی بومی و جانورهای این جنگل بارانی را امکان‌پذیر می‌کند.

5. مسیر اینکا تا ماچو پیچو

یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین مسیرهای پیاده‌روی در دنیا، مسیر شگفت‌انگیز اینکا است که طی کردن آن سه تا پنج روز طول می‌کشد. در هر گوشه از این مسیر ۴۲ کیلومتری، شاهد خرابه‌های باستانی، منظره‌ی کوهستان‌های ناهموار و گنجینه‌های مقدس تمدن اینکا هستید که سال‌ها در تاریخ پنهان بوده است. در نهایت این ماجراجویی در ماچو پیچو خاتمه می‌یابد. خود مسیر به تنهایی سرشار از دیدنی‌های باستانی است.

این مسیرهای پیاده‌روی فوق العاده، با ترکیبی از زیبایی‌های طبیعی، فرهنگ محلی، و ماجراجویی، تجربه‌ی بی‌نظیری از سفر را به شما ارائه می‌دهند. برای علاقمندان به پیاده‌روی، این مسیرها بهترین گزینه‌ها برای تجربه‌ی شگفتی‌انگیزی در سفرهای خود هستند.

برای رزرو و خرید تور های داخلی و خارجی، به وبسایت طاووس گشت مراجعه کنید.

همچنین می توانید با شماره های ما تماس بگیرید.

09137547969

03136277662