بــســـتـــن
پـنـجــــــره

هلند، کشور گل لاله

خواندن 3 دقیقه
2 اردیبهشت 1402 | 12:07
2 اردیبهشت 1402 | 12:07
خواندن 3 دقیقه

هلند را به نام کشور آسیاب‌های بادی و گل های لاله‌ می‌شناسیم، چون به راستی مناظری که در سفر به هلند خواهید دید از خیره‌کننده‌ترین مناظر اروپا هستند. اما فقط این نیست، معماری خاص هلند، موزه‌های بی‌شمار آن، هنر اصیل و هنرمندان مشهور آن و قلعه‌ها و مناظر شهری جذاب هلند باعث می‌شوند فکر سفر به هلند هر لحظه بیشتر شود. با طاووس گشت همراه باشید.

باغ گل کوکنهوف

باغ گل کوکنهوف هلند یک باغ بسیار بزرگ از گل های لاله و نرگس های زرد رنگ و بسیاری نمونه های دیگر گل است که بازدید از این باغ به هر کسی که سفر به هلند را در پیش رو دارد، توصیه می شود.

آسیاب‌های بادی کیندردایک

هلند به آسیاب بادی‌هایش مشهور است. معروف‌ترین آسیاب بادی آن، آسیاب بادی کیندردیک نام دارد. این آسیاب‌های بزرگ، یکی از شاخصه‌های اصلی کشور هلند هستند که برای سال‌ها در گوشه و کنار این کشور حضور داشتند و نقش مهمی در توسعه اقتصادی این کشور بازی کرده‌اند.

موزه ریکس

موزه ریکس یا ملی آمستردام معروف به موزه امپراتوری در شهر آمستردام هلند قرار دارد که به عنوان بزرگ‌ ترین موزه هلند و غنی ترین موزه اروپا شناخته می شود. این موزه که در لیست 5 موزه برتر اروپا نیز ذکر شد، به آثار فرهنگی و هنری اختصاص دارد که در میدان موزه آمستردام قرار گرفته و با ۸۰۰۰ اثر هنری یکی از ارزشمندترین بناهای هلند شناخته شده است.

کانال های آبی آمستردام

کانال‌های آبی آمستردام لقب ونیز شمال اروپا را برای آمستردام به ارمغان آورده است و با ارزش تاریخی و غنای فرهنگی، به‌عنوان نماد شهر شناخته می‌شود. کانال‌های آبی آمستردام در فهرست جهانی میراث یونسکو به ثبت رسیده است.

پارک جنگلی آمستردامسه بوس

پارک جنگلی آمستردامسه بوس یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های شهری در سراسر اروپا به‌شمار می‌رود. این پارک ۱۵۰ گونه از درختان بومی و ۲۰۰ گونه از پرندگان را در خود جای می‌دهد و دسترسی به آن با استفاده از دوچرخه، مترو و تراموا از مرکز شهر امکان پذیر است. از جمله فعالیت‌های رایج در این پارک می‌توان به بازدید از مزرعه‌ی پرورش بز، سفر تفریحی با قایق، شنا در استخرها، و رفتن به چشمه‌ی آب گرم اشاره کرد. 

برای سفر به هلند و رزرو و خرید تور های داخلی و خارجی، به وبسایت طاووس گشت مراجعه کنید.

همچنین می توانید با شماره های ما تماس بگیرید.

09137547969

03136277662