بــســـتـــن
پـنـجــــــره

مکان های تفریحی استانبول

خواندن 4 دقیقه
4 مهر 1402 | 16:14
4 مهر 1402 | 16:14
خواندن 4 دقیقه

از بین مقاصد سفرهای خارجی، استانبول شاید مشهورترین و محبوب‌ترین مقصد باشد. جاذبه‌های تاریخی و جاهای دیدنی فراوان، نزدیکی فرهنگی و مراکز خرید برای اکثر افراد جالب و دیدنی است، اما این‌ها همه داشته‌های استانبول نیست! جاهای تفریحی استانبول هم به اندازه مراکز خرید و جاذبه‌های تاریخی جذاب است. با طاووس گشت همراه باشید.

پارک مینیاتورک استانبول

این پارک مجموعه بزرگی از ماکت‌های مربوط به جاذبه‌های دیدنی ترکیه است و مناسب کسانی است که دوست دارند همه جاذبه‌ها را ببینند اما فرصت کافی ندارند. در این پارک بیش از 100 ماکت مختلف وجود دارد و هر چند بیشتر به جاذبه های ترکیه تعلق دارد، اما مکان های دیدنی دیگر کشورها نیز در میان ماکت‌ها دیده می‌شود. شاید جالب باشد بدانید برخی از ماکت‌ها تا 25 برابر کوچک‌تر از اندازه واقعی هستند.

پارک ییلدیز

پارک ییلدیز استانبول یکی از پارک‌های قدیمی و بزرگ این شهر است که به‌عنوان یکی از جاذبه های گردشگری استانبول، هر ساله گردشگران زیادی را به‌سمت خود می‌کشد. این پارک شاهد سلطنت پادشاهان زیادی بوده است و هرکدام از آن‌ها یادگاری از خود در این پارک به جا گذاشته‌اند. در فصل بهار شکوفه‌های گل‌های رنگارنگ پارک دیدن دارد.

اسنو پارک استانبول

پارک‌های برفی یا اسنوپارک‌ها جدیدترین و جذاب‌ترین دیدنی‌هایی هستند که بشر به ساخت آن‌ها پرداخته‌است. اسنوپارک‌ها در کل جهان یکی از پرطرفدارترین مراکز تفریحی هستند؛ چرا که مقیاسی کوچک از مناظر زمستانی را به نمایش می‌گذارند. یکی از این پارک‌ها، پارک برفی استانبول است. این پارک با نام اسنوپارک استانبول نیز شناخته می‌شود. پارک برفی استانبول در مرکز خرید توریوم و در منطقه اسنیورت قرار دارد. پارک برفی استانبول، اولین اسنوپارک ساخته شده در استانبول است. این مرکز در هر چهار فصل سال در حال ارائه خدمات به علاقه‌مندان است. در این پارک امکان انجام انواع تفریحات زمستانی مانند اسکی، سرسره‌بازی، ساخت آدم‌برفی و غیره فراهم شده‌است. به جرئت می‌توان گفت این پارک  یکی از بهترین گزینه‌ها برای تفریح، به‌ویژه برای کودکان، به شمار می‌آید.

لگولند دیسکاوری سنتر

استانبول و معماری‌های دوره‌ی بیزانس و عثمانی را میتوانید در لگولند با آجرهایی از جنس LEGO و در اندازه‌های مینیاتوری ببینید و از این سیل دقت و هنر در سازه‌ها لذت ببرید. در لگولند علاوه بر امکاناتی که برای بازی کودکان تدارک دیده شده میتوانید از کافی‌شاپ بینظیر آن و فروشگاه بزرگ لگو لند دیدن کنید و اگر خریدی دارید انجام دهید.

شهربازی ویالند

شهربازی ویالند استانبول یکی از بهترین مکان‌های تفریحی در این شهر بزرگ است که از هر سن و سالی طرفداران خاص خودش را دارد. سالانه گردشگران بسیاری برای تفریح با خانواده به شهر استانبول می‌روند، شهربازی ویالند استانبول پاتوق بسیاری از گردشگران خارجی و داخلی استانبول است که به کاراکترهای انیمیشن‌های دیزنی علاقه دارند. شهربازی ویالند استانبول یکی از بزرگترین شهربازی‌ها و مراکز تفریحی کشور ترکیه است که توسط شرکت بزرگ انیمیشن سازی دیزنی ساخته شده و در بخش‌های مختلف آن می‌توانید نمادهای جذابی از کاراکترها و داستان‌های انیمیشن‌های معروف دیزنی همچون میکی موس و داستان اسباب بازی‌ها را مراجعه کنید.

دلفیناریوم استانبول

دلفیناریوم استانبول یک مجموعه تفریح و سرگرمی بزرگ در پایتخت ترکیه است که در منطقه‌ ایوپ، شاخ طلایی استانبول قرار دارد. این مجموعه یکی از بهترین مراکز تفریحی این شهر است که بازدید از آن می‌تواند از بهترین تفریحات برای خانواده‌ها و بچه‌ها در طول سفر به استانبول باشد و خاطراتی فراموش‌نشدنی را رقم بزند. دلفیناریوم استانبول بزرگترین پارک دلفین اروپا است. بازدیدکنندگان از نمایش دلفین‌ها، کشف پستانداران دریایی مانند دلفین‌ها، سیل خزین بازیگوش، شیرماهی بزرگ و نهنگ سفید و گذراندن لحظاتی خوش در دلفیناریوم استانبول لذت ببرند.

فارستانبول

این مجموعه جای خوبی برای تجربه‌های هیجان‌انگیز است، از زیپ‌لاین تا یک تاب غول‌آسا برای کسانی که دوست دارند آدرنالین بسوزانند وجود دارد. این تم پارک برای سنین مختلفی طراحی شده است و همه اعضای خانواده می‌توانند از بودن در این مجموعه لذت ببرند. اگر شما به هیجان علاقه دارید، باید بدانید که به یکی از بهترین تفریحات استانبول سر زده‌اید. از جمله جذابترین بازی های فارستانبول می‌توان به جنگل نوردی با طناب، دیوارنوردی، زیپ لاین، سقوط آزاد و تاب غول‌آسا اشاره کرد.

برای سفر به ترکیه و رزرو و خرید تور های داخلی و خارجی، به وبسایت طاووس گشت مراجعه کنید.

همچنین می توانید با شماره های ما تماس بگیرید.

09137547969

03136277662