بــســـتـــن
پـنـجــــــره

مناطق گردشگری لهستان

خواندن 2 دقیقه
4 اردیبهشت 1402 | 19:08
4 اردیبهشت 1402 | 19:08
خواندن 2 دقیقه

سفر به لهستان بسیار زیبا و حیرت‌انگیز است. اگر آلبوم عکس‌های لهستان را در اینترنت ورق بزنید، مجموعه ای از خانه‌های قرون‌وسطایی، سواحل جذاب و جنگل‌های همیشه سرسبز را می‌بینید. با طاووس گشت همراه باشید.

معدن نمک ویلیچکا

در جنوب لهستان و در نزدیکی شهر کراکوف یک معدن نمک هست که در گذشته نقش زیادی در اقتصاد مردم این کشور داشته است. امروز این معدن پر از مجسمه و بناهای نمکی است که اینجا را تبدیل به یکی از پربازدیدترین جاذبه های لهستان کرده اند.

میدان اصلی بازار ورشو

اگر علاقه مند به تاریخ و فرهنگ هستید، حتما سمت ورشو بروید چون پایتخت لهستان پر از جاذبه های فرهنگی ست که بیشتر آن ها را موزه ها تشکیل می دهند، موزه هایی که بعضی از آن ها بر روی تاریخ کشور متمرکز شده اند در حالی که بقیه علمی و هنری اند.

جنگل کج در گریفینو

بیرون از شهر کوچک گریفینو، یکی از جاذبه‌های شگفت‌انگیز لهستان پنهان‌شده است. جنگلی که در این منطقه قرار دارد، با تمام جنگل‌هایی که تابه‌حال دیده‌اید، فرق می‌کند. درخت‌های جنگل کج گریفینو کمی بالاتر از ریشه‌شان یک زاویه ۹۰ درجه پیداکرده‌اند و بعدازآن تنه درخت است که به سمت آسمان بالا رفته است.

پارک لازینکی

پارک لازینکی که ریه‌ی سبز ورشو نیز نامیده می‌شود، مکانی عالی برای فاصله گرفتن از شلوغی شهر و استراحت در طبیعت و فضای باز است. با ۷۶ هکتار مساحت، این پارک شامل باغ‌های زیبا، دریاچه‌های پراکنده، آمفی تئاتر و یادبودهای قهرمانان لهستان (از جمله بنای یادبود فردریک شوپن) و بسیاری موارد دیگر می‌شود. طاووس‌های در حال پرسه‌زدن، کاخ‌هایی به سبک باروک در میان درختان و پل‌های ستون‌دار، به زیبایی‌ این پارک افزوده‌اند.

برای سفر به لهستان و رزرو و خرید تور های داخلی و خارجی، به وبسایت طاووس گشت مراجعه کنید.

همچنین می توانید با شماره های ما تماس بگیرید.

09137547969

03136277662