بــســـتـــن
پـنـجــــــره

مناطق گردشگری آفریقا جنوبی

خواندن 4 دقیقه
11 دی 1401 | 08:17
11 دی 1401 | 08:17
خواندن 4 دقیقه

همه ما آفریقا جنوبی را با نلسون ماندلا می شناسیم. اما شده فکر سفر به این کشور زیبا را هم کرده باشید؟ اصلا مکان های گردشگری این کشور را می شناسید؟ با ما همراه باشید تا مکان های گردشگری آفریقا جنوبی را بررسی کنیم. برای خرید تور های گردشگری آفریقا جنوبی می توانید به وبسایت طاووس گشت مراجعه کنید.

پارک ملی کروگر

کروگر پارکی است که بین 3 تا 5 ساعت با شهر ژوهانسبورگ فاصله دارد و یکی از بهترین پارک‌های سافاری در دنیا است. از جمله مشهورترین حیواناتی که می‌توان از نزدیک در این پارک دید، شیر، پلنگ، بوفالو، فیل و کرگدن هستند. می‌توان بر فراز این پارک بالون‌سواری کرد و دیگر گونه‌های جانوری آن را از نزدیک دید. مکان‌های زیادی برای پیاده‌رویی، استراحت و گردش در این پارک برای گردشگران آماده شده است که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

شهر کیپ تاون

کیپ تاون، محبوب ترین مقصد گردشگری در قاره ی آفریقا است و بعد از ژوهانسبورگ دومین شهر بزرگ آفریقای جنوبی به شمار می رود. این شهر به دلیل پوشش گیاهی متنوع و گسترده ای که دارد شهرت جهانی دارد و جاذبه های گردشگری بسیاری هم در آن وجود دارد تا مسافران این مقصد سفری تمام و کمال را تجربه بنمایند.

این شهر محل استقرار ساختمان زیبای پارلمان آفریقای جنوبی است و اسکله های شلوغ ویکتوریا و آلبرت، اماکن فرهنگی، سواحل زیبا، باغات گل و گیاه و پنگوئن های سواحل Boulders در مجاورت شهر سیمون، همگی مواردی هستند که برای گردشگران بسیار جالب و مهیج است.

شهر استلنبوش

استلنبوش، دومین شهر قدیمی آفریقای جنوبی، معروف به «اِیکِستاد» (Eikestad) یا شهر درختان بلوط، با خیابان‌های مملوء از زیباترین ساختمان‌های متعلق به سبک معماری هلندی، گرجی و ویکتوریایی که در خود جای داده، خودنمایی می‌کنند.

خیابان «دورپ» (Dorp) یک یادمان ملی محسوب می‌شود و باید حتماً زمانی را به گشت و گذار در آن اختصاص دهید. خیابان‌های آرام و ساکت، راه آب‌های باریک، رستوران‌ها و کافه‌های چند ملیتی با مناظر خیره کننده‌ی کوهستان، تاکستان‌ها و باغ‌های میوه برای یک ماجراجویی صبحگاهی ایده آل هستند.

دراکنزبرگ

دراکنزبرگ یکی از نقاط زیبا و دیدنی در قاره آفریقا است که دارای طبیعت متنوع، کوه های سر به فلک کشیده و حیات وحش محسور کننده ای می باشد. کوه های دراکنزبرگ، به معنی کوه های اژدها در آفریقا، بلندترین کوه های آفریقای جنوبی محسوب می شوند که ارتفاع آن به 3482 متر می رسد.

دراکنزبرگ دارای یک مسیر پیاده روی محبوب است. تعداد زیادی از مسیرهای پیاده روی دوست داشتنی وجود دارد و برای افراد پر انرژی تر می تواند چند روز یا حتی چند هفته طول بکشد. صخره نوردی در دراكنزبرگ دشوار است اما براي كساني كه زمان، گريز، انرژي و تجهيزات را دارند، اين كوهنوردي 300 كيلومتری (180 مايل) يك چالش و لذت بزرگ است.

گاردن روت

زیباترین مناظر و چشم‌اندازهای ساحلی در یک مسیر ۲۰۰ کیلومتری را می‌توان در کنار اقیانوس هند و از خلیج «Mossel» در کیپ غربی تا رود «Storms» در کیپ شرقی مشاهده کرد. تپه‌های سرسبز، شهرهای ساحلی زیبا، تالاب‌ها، دریاچه‌ها، صخره‌های ساحلی و بینهایت مناظر بکر و دیدنی را می‌توان در مسیر ساحل گاردن روت تماشا کرد. زیبایی‌هایی که در هیچ‌ کجای دنیا نظیر ندارند!

شهر ژوهانسبورگ

یکی از جذابترین شهرهای آفریقای جنوبی ژوهانسبورگ است. شهری که بین اهالی آفریقای جنوبی به شهر طلایی معروف است، چرا که معادن طلای زیادی را در خود جاده است. ژوهانسبورگ قطب اقتصادی و صنعتی آفریقاست و می توانیم بگوئیم در بین ۵۰ شهر بزرگ دنیا قرار گرفته است. جالب است بدانید قرار است به شهری سفر می کنید که هیچ دریا و ساحلی ندارد، اما دیدنی های این شهر به قدری زیاد است که به حتم مجذوب این شهر جوان می شوید.

این مقاصد تنها بخشی از مکان های دیدنی آفریقای جنوبی بود. پیشنهاد می کنیم برای لذت بردن از این کشور زیبا به وبسایت طاووس گشت مراجعه کنید و از تور های ما لذت ببرید.

همچنین می توانید با شماره های ما تماس بگیرید.

09137547969

03136277662