بــســـتـــن
پـنـجــــــره

راهنمای خرید چمدان

خواندن 2 دقیقه
2 اسفند 1400 | 09:22
2 اسفند 1400 | 09:22
خواندن 2 دقیقه

هنگامی‌که مشغول برنامه‌ریزی برای سفر بعدی‌تان هستید، به‌راحتی می‌توانید جزئیات کوچک را نادیده بگیرید، مواردی مثل‌اینکه از چه نوع چمدانی می‌خواهم استفاده کنم؟ آیا به یک چمدان بزرگ نیاز دارم یا یک کیف‌دستی برایم کافی ست؟ یا به هر دو نیاز دارم؟ خرید خوب به این معنی است که چمدانی خواهید داشت که همراه همیشگی سفرهایتان خواهد بود.

چمدان کری‌آن چیست؟

کریان چمدان چیست ؟

کری‌آن نوعی چمدان کوچک است که می‌توانید با خودتان به داخل کابین هواپیما ببرید و در باکس بالای سر یا زیر صندلی جا دهید. البته، کری‌آن به همان اندازه برای سفرهای جاده‌ای و سفر با قطار کاربرد دارد. زیرا در محفظه بالای سر کوپه قطار و صندوق‌عقب ماشین نیز به‌راحتی جا می‌شود.

دافل چیست؟

دافل بگ، کیف‌های استوانه‌ای با بدنه نرم هستند که معمولاً از جنس‌های بسیار بادوام مانند چرم و یا نایلون بالیستیک ساخته می‌شوند. نوع ساده آن دارای بند شانه‌ای بلند و یک دسته است و به‌عنوان ساک مسافرتی و حتی ساک ورزشی کاربرد دارد. از دافل های مجهز به چرخ و دسته تلسکوپی به‌عنوان چمدان می‌توان استفاده نمود.

چمدان خلبانی چیست؟

چمدان خلبانی درواقع نوعی کیف بیزینسی است که توسط خلبانان وی مهمانداران پرواز استفاده می‌شود. به همین جهت با این نام بر سر زبان‌ها افتاده است. این کیف‌ها معمولاً در مدل‌های دوچرخ تولید می‌شوند و حمل ساده‌ای نیز دارد. می‌توان لوازمی مانند: مدارک، لوازم بهداشتی، لپ‌تاپ و دو دست لباس که در سفرهای کاری ۱ تا ۲ روزه موردنیاز است را قرارداد.

منبع:ایران رنت کار

برچسب ها: