بــســـتـــن
پـنـجــــــره

شهر های گردشگری اروپا

خواندن 4 دقیقه
13 دی 1401 | 07:28
13 دی 1401 | 07:28
خواندن 4 دقیقه

در اروپا شهر های زیادی برای گشت و گذار وجود. خیلی از آن ها معروف و شناخته شده هستن و بعضی از آن ها حداقل در بین ما شناخته شده نیستند. در این نوشته قصد داریم چند شهر گردشگری برتر اروپا را به شما معرفی کنیم. برای خرید و رزرو تور های اروپایی از وبسایت طاووس گشت دیدن فرمائید.

پاریس، فرانسه

پاریس یکی از شهرهای مهم اروپاست که به دلیل جاذبه های گردشگری مختلفی که در دل خود دارد سالانه میزبان مسافران و گردشگران مختلفی است. این شهر در طول تاریخ رویدادهای مختلفی به خود دیده است و می تواند شما را با تاریخ پر فراز و نشیب فرانسه به خوبی آشنا کند. هیچ چیز بهتر از این نیست که در شب های پرستاره فرانسه سری به پاریس بزنید و در کنار برج ایفل یا موزه لوور پاریس به قدم زدن مشغول شوید.

سیبیو، رومانی

سیبیو به «شهر چشم‌ها» شهرت دارد. این شهر تاریخی از محله‌های بالا شهر و پایین شهر تشکیل شده که با خیابان‌های پیچ‌درپیچ به یکدیگر راه دارند. ساختمان‌های سبک گوتیک از فرهنگ مجاری-آلمانی تاثیر پذیرفته و بسیاری از آن‌ها بر روی سقف‌های سفالی خود یک ویژگی مشترک دارند؛ پنجره‌های کوچکی که شبیه به پلک چشم به نظر رسیده و به شما نگاهی از بالا به پایین دارند.

براگا، پرتفال

براگا سومین شهر بزرگ پرتغال، شهری شیک با کوچه‌ها و میدان‌های باستانی و کلیساهایی باشکوه است و صدای ناقوس‌ها، ارتباط قدیمی این شهر با جهان معنوی را یادآوری می‌کند.

بدون بازدید از شهر «براگا» (Braga) سفر شما به نواحی شمالی پرتغال کامل نخواهد شد. آگوستوس، امپراطور روم، دو هزار سال پیش این شهر را بنا کرد و امروزه سومین شهر بزرگ کشور است. انعکاس تاریخچه‌ی غنی فرهنگی و مذهبی براگا را می‌توانید در معماری‌ باشکوه و نیکنامی زاهدانه‌ی آن ببینید.

رم، ایتالیا

شهر رم در ایتالیا یکی از دیدنی ترین مناطق تاریخی است که قدمت چند هزار ساله ای را بر خود دارد. این شهر در بخش مرکزی و غربی کشور ایتالیا واقع شده و تقریبا می تواند هر گردشگری و غیر گردشگری دوست دارد تا برای یکبار هم که در میان بنای تاریخی آن و کوچه پس کوچه های دلچسب آن غروب آفتاب را دنبال کند. این شهر در سال ۲۰۰۷ به عنوان یازدهمین مکان بازدید شده در جهان، سومین در اروپا و اولین در ایتالیا توسط گردشگران شناخته شد.

وین، اتریش

اگر قصد سفر به سرزمین موسیقی کلاسیک دارید باید رهسپار شهرهای اروپایی شوید. یکی از بهترین شهرهای اروپا در زمینه موسیقی وین است. در این شهر بوده است که هنرمندان فاخری چون موتزارت، بتهوون،  هیدن،  مالر و برامز  زمان زیادی صرف مطالعه و تحقیق و نگاشتن آهنگ های ماندگارشان کرده اند.

در پارک های این شهر شما می توانید اجرای گروه های موسیقی مختلف را ببینید. هم چنین اگر به دنبال یک اجرای کلاسیک هستید می توانید تئاتر مرکز شهر وین ، مرکز موسیقی پیتر برای دیدن یک اجرای منظم و آخر انتخاب کنید. شهر وین جدا از مهد موسیقی جاذبه های تاریخی و فرهنگی بی شماری دارد به طور مثال کاخ شون برون، کلیسای جامع سنت استفان، خانه اپرای ملی وین، موزه البرتینا و ده ها اثر دیگر از جاذبه های تاریخی این شهر است که حسابی می توانید در گذشته قدم بزنید.

کوتور، مونته نگرو

خلیج کوتور، خلیجی است در قلب دریای آدریاتیک در جنوب کشور مونته نگرو. خلیج کوتور به چند دلیل مقصدی فوق العاده برای گردشگران است. اما برترین دلیل منظره فوق العاده ای است که در آن وجود دارد. شبیه به فلاتی با کوه های سرسبز که پس زمینه ای فوق العاده دیدنی با آب های آبی خلیج کوتور ساخته است. کوتور از چهار بخش اصلی تشکیل شده که توسط کانال های باریک به یکدیگر متصل هستند.

جزایر قناری، اسپانیا

جزایر قناری را همه از روی کارت‌پستال‌های زیبایش دیده‌اند، این جزیره‌های آفتاب گیر یکی از مقاصد عالی برای گردشگری توریست‌ها در جهان است. جالب است بدانید که این جزایر به قاره آفریقا بسیار نزدیک هستند و دارای آب و هوایی آفریقایی هستند. فاصله این جزایر تا آفریقا در حدود 100 کیلومتر است. جزایر قناری با اسپانیا نیز فاصله‌ای در حدود هزار کیلومتر دارند، نزدیکی به اسپانیا نیز برای جزایر قناری یک مزیت محسوب ‌می‌شود.

برای رزرو و خرید تور های اروپا به وبسایت طاووس گشت مراجعه کنید.

همچنین می توانید با شماره های ما تماس بگیرید.

09137547969

03136277662