بــســـتـــن
پـنـجــــــره

زیباترین ساحل های جهان

خواندن 3 دقیقه
14 فروردین 1402 | 23:09
14 فروردین 1402 | 23:09
خواندن 3 دقیقه

زیباترین ساحل های جهان از دیدنی‌ترین مناطق گردشگری در فصل تابستان هستند. ساحل‌ها به جهت جذابیت طبیعی که دارند مورد توجه بسیاری از توریست‌ها بوده و هر ساله با گرم شدن هوا سیل عظیمی از گردشگران به سمت این ساحل‌ها سفر می‌کنند. سواحل متعددی در جهان وجود دارند که همانند تکه‌ای از بهشت هستند و حتی تماشای آن‌ها می‌تواند محصورکننده باشد. با طاووس گشت همراه باشید.

ساحل فیجی

بر روی کره زمین مکان های شگفت انگیز فراوانی وجود دارند که می توان یکی از بهترین روزهای عمر خود را در آنها سپری کرد. مکان هایی که همچون بهشت، زیبا و دیدنی هستند. شاید شما هم جزو افرادی باشید که از تماشای امواج دریا، سواحل شنی و درختان نخل لذت می برید. اگر دوست دارید تعطیلات خود را در دل طبیعت بی نظیر بگذرانید، حتما از جزیره فیجی دیدن کنید.

سحل بورا بورا

بورا بورا یکی از مقاصد توریستی زیبای جهان در پلی‌نزی فرانسه است که هر گردشگری آرزوی سفر به آن را دارد. این جزیره توریستی جذاب با آب‌های تمیز و سواحل بکر، به‌خاطر وجود استراحتگاه‌های مجلل ساحلی و دریایی شهرت زیادی به دست آورده است. جاهای دیدنی‌ بورا بورا با طبیعت زیبای آن، آب‌های فیروزه‌ای‌رنگ، گیاهان سرسبز و گرمسیری و دره‌های کوه اوتمانو با گل‌هایی زیبا، بهشتی را به وجود آورده‌اند که هر گردشگری را به تماشای فضای رمانتیک و مناظر رویایی خود جذب می‌کنند.

سواحل تورکس و کایکوس

جزایر تورکس و کایکوس یک مجمع الجزایر کوچک استوایی است که جنوب باهاما واقع شده است. سواحل چشمگیر، محیط زیست دریایی بی نظیر، استراحتگاه های لوکس و رستوران های فوق العاده آن باعث شده تا توریست های بسیاری هفته ها در آن وقت بگذرانند. تفریحات فراوان آن برای انجام دادن و جاذبه های بی نظیر آن برای کشف کردن این جزایر را به بهشت تبدیل کرده است. آب های کریستالی و گرم اقیانوس، تالاب های زیبا و شگفت انگیز و فراوانی زندگی دریایی جزایر تورکس و کایکوس را به یکی از بهترین مقاصد تعطیلات در کارائیب تبدیل کرده است.

ساحل موریس

جزیره موریس که به قطعه‌ای از بهشت معروف است سواحل، صخره‌ها و تالاب‌های بسیار زیبا و شگفت‌انگیزی دارد. در موریس فعالیت‌های مختلفی می‌توانید انجام دهید و اکثر سرگرمی‌ها و جاذبه‌های آن در ساحل واقع شده‌اند. این جزیره، فرهنگی متنوع دارد و دلیل اصلی شهرتش را مدیون سواحل شنی، مناطق توریستی، آب لاجوردی رنگ و جنگل‌های انبوه بارانی‌اش است.

ساحل مالدیو

مالدیو را به سواحل بی‌نظیر، جزایر مرجانی، دنیای زیر آب و تجملی باورنکردنی می‌شناسند. این کشور دارای طبیعتی باشکوه و زیبا است. مالدیو با داشتن ۱۲۰۰ جزیره و ۲۶ جزیره مرجانی، آب‌های شفاف و جذاب، سواحل شنی، صخره‌های باشکوه و ورزش‌های آبی، هرساله گردشگران زیادی را از سراسر جهان به سوی خود جلب می‌کند.

برای سفر و رزرو و خرید تور های داخلی و خارجی، به وبسایت طاووس گشت مراجعه کنید.

همچنین می توانید با شماره های ما تماس بگیرید.

09137547969

03136277662