بــســـتـــن
پـنـجــــــره

خوشمزه ترین دسر ها!

خواندن 3 دقیقه
28 اردیبهشت 1402 | 19:21
28 اردیبهشت 1402 | 19:21
خواندن 3 دقیقه

شاید شما هم از آن دسته کسانی هستید که پیش‌غذا و غذای اصلی را به هوای رسیدن به مرحلهٔ جذاب و نهاییِ دسر میل می‌کنند. حق هم دارید. دنیای متنوع دسرها با آن همه کیک، شیرینی، کِرِم، ژله و …، یکی از دوست‌داشتنی‌ترین بخش‌های هر وعدهٔ غذایی را تشکیل می‌دهد و افراد معمولا در خانه یا کافه و رستوران بعد از غذای اصلی یک دسر هم می‌خورند. با طاووس گشت همراه باشید.

کیک شکلاتی سَندی

کیک شکلاتی سندی دسری زیبا و خوش‌طعم است که خوردن یک تکه کوچک از آن، تمام خستگی‌ شما را در لحظه‌ای از بین می‌برد. زمان لازم برای آماده‌سازی این کیک ۳۰ دقیقه است، نیم‌ساعت هم پخت آن طول می‌کشد. البته کمی هم باید برای سرد شدن آن صبر کنید.

کیک شکلاتی خیس

طعم خوب شکلات و سبُکی کیک شکلاتی خیس یکی از خوشمزه‌ترین دسرهای دنیا را می‌سازد که طرفداران بسیار زیادی دارد. کیک‌های خیس این روزها در اغلب کافه‌ها سرو می شوند.

براونی‌های برادوِی

خارجی‌ها به این براونی، براونی برادوی می‌گویند، زیرا بسیار محبوب و پرطرفدار هستند. تهیهٔ این دسر به ۲۰ دقیقه زمان برای آماده‌سازی مواد و ۳۰ دقیقه برای پختن و چند دقیقه هم برای سرد شدن آن نیاز دارد.

ترامیسو

ترامیسو (tiramisu) واژه و دسری ایتالیایی است به معنی « من رو بکش بالا». برای تهیه ترامیسو معمولا بیسکویت را به قهوه آغشته می کنند و لایه لایه با خامه و پنیر خامه ای و شکر و زرده تخم مرغ که خوب همزده شده اند، می چینند و با کاکائو و شکلات طعم آن را خوشمزه تر می کنند.

پای سیب

اگر می‌خواهید همهٔ غمه و غصه‌هایتان را فراموش کنید باید به‌سراغ پای سیب بروید. طعم شیرین و استثنائی پای سیب می‌تواند جایگزین همه طعم‌های تلخ و بد زندگی شود. باور کنید!

شکلات سیب‌زمینی مِین

مِین یکی از ایالت‌های کشور آمریکاست که مردمان آن علاقه زیادی به سیب‌زمینی داشته و دارند. این علاقه باعث شده که چیزی عجیب اما واقعی رخ بدهد. آنها با سیب‌زمینی‌ دسری بسیار خوشمزه به‌نام شکلات سیب‌زمینی درست می‌کنند.

براونی‌های سریع‌السیر

برای آماده کردن این نوع از براونی باید همهٔ مواد لازم را با هم ترکیب کنید و تمام! به همین خاطر است که به آنها سرعتی یا سریع‌السیر گفته می‌شود و تهیه آن زمان زیادی از شما نمی‌گیرد.

برای سفر و رزرو و خرید تور های داخلی و خارجی، به وبسایت طاووس گشت مراجعه کنید.

همچنین می توانید با شماره های ما تماس بگیرید.

09137547969

03136277662