بــســـتـــن
پـنـجــــــره

جاذبه های گردشگری کره جنوبی

خواندن 2 دقیقه
28 فروردین 1402 | 14:24
28 فروردین 1402 | 14:24
خواندن 2 دقیقه

کشور کره جنوبی توانسته است در طی این سال ها با ترکیب عناصر مدرن و سنتی، از قطب های اصلی گردشگری در شرق آسیا تبدیل شود. غذاهای متنوع و لذیذ، فرهنگ و تاریخ غنی، لباس های محلی، مکان های تاریخی و… از مواردی است که هر گردشگری را به کره جنوبی می کشاند. با طاووس گشت همراه باشید.

خانه آبی (چونگ وا دا)

خانه آبی که با نام چونگ وا دا نیز شناخته می‌شود، دفتر اجرایی و اقامتگاه رسمی رئیس‌جمهور کره جنوبی است و در پایتخت این کشور، سئول قرار دارد. خانه آبی شامل مجموعه‌ای از ساختمان‌ها می‌شود که به شیوه معماری سنتی کره‌ و در ترکیب با برخی المان‌های مدرن ساخته شده است.

برج اِن سئول

برج نامسان سئول را می توان اولین برج گردشگری در کره جنوبی دانست. این برج بلندترین نقطه سئول است که ۴۸۰ متر بالاتر از سطح دریاست و خود برج ۲۳۶.۷ متر ارتفاع دارد. طبقات داخلی برج ان سئول پر از سرگرمی های گوناگون است.

کاخ چانگ دیوک گونگ

یکی از جاذبه های ثبت شده در یونسکو در پایتخت کره جنوبی، کاخ چانگ دیوک گونگ سئول است. این کاخ برای چیزی حدود ۲۷۰ سال، سکونتگاه خانواده سلطنتی کره بوده است و به همین دلیل این کاخ، از نظر زمان، طولانی ترین مکانی محسوب می شود که تا به حال حاکمان کره جنوبی را در خود جای داده است. باغ پشتی کاخ، با نام Huwon، نمونه ای عالی از سبک باغ های کره ای است و تنها باغ پشتی است که در کاخ های کره ای قرار دارد.

جزیره جیجو

جزیره جیجو در کره جنوبی یک جزیره آتشفشانی است که در بخش جنوب غربی این کشور قرار دارد. این جزیه که در سالیان دور به عنوان تبعید گاه استفاده می شده است، امروزه به یک مکان زیبا و تفریحی تبدیل شده که گردشگران زیادی را به خود جذب می کند و دارای پوشش گیاهی منحصر به فرد با گیاهان بومی و حیات جانوری خاص است.

برای سفر به کره جنوبی و رزرو و خرید تور های آسیا، به وبسایت طاووس گشت مراجعه کنید.

همچنین می توانید با شماره های ما تماس بگیرید.

09137547969

03136277662