بــســـتـــن
پـنـجــــــره

جاذبه های گردشگری کامبوج

خواندن 2 دقیقه
10 اسفند 1401 | 15:46
10 اسفند 1401 | 15:46
خواندن 2 دقیقه

از عبادتگاه باستانی و عظیم آنگکور وات گرفته تا تاریخچه ی وحشیانه خمر روژ، تاریخ کشور کامبوج، هر دو جنبه بهترین نمونه های هنر انسانی و وحشی ترین اعمال انسان در تاریخ را در بر گرفته است. چیزی که بیشتر مسافران را به این کشور غنی از فرهنگ می کشاند، تاریخ پر فراز و نشیب آن است. با طاووس گشت همراه باشید.

پنوم پن

پایتخت کامبوج، قلب تپنده این کشور است. شهری با خیابان های فریبنده، سر و صدای ماشین ها و موتورهایی که در هرجای آن دیده می شود و ممکن است در نگاه اول شما را کمی گیج کند.

آنگکور وات

بدون شک شهر آنگکور وات، از زیباترین و معروف ترین جاذبه های کشور کامبوج است. از طریق شهر کوچک سیام ریپ، می توانید به این شهر دسترسی پیدا کنید. عبادتگاه های مربوط به دوره آنگکوریان (اوایل قرن نهم تا پانزدهم قبل از میلاد) در این شهر، از جاه طلبانه ترین و باشکوه ترین بناها هستند.

سواحل سیانوکویل

سواحل سیانوکویل نه تنها برای توریست های مختلفی که به آن سفر می کنند، بلکه برای افراد محلی هم یکی از بهترین مناطق کشور برای گذراندن تعطیلات و لذت بردن از سواحل آفتابی است. در اینجا می توانید از سواحل شلوغ و پر طرفدار گرفته تا نقاط خلوت و آرام تری مثل ساحل اوترس را کشف کنید و از اقامت در بهترین و لوکس ترین هتل ها لذت ببرید.

برای سفر به کامبوج و رزرو و خرید تور های داخلی و خارجی، به وبسایت طاووس گشت مراجعه کنید.

همچنین می توانید با شماره های ما تماس بگیرید.

09137547969

03136277662