بــســـتـــن
پـنـجــــــره

ترس بلد نبودن زبان در سفر را کنار بگذارید!

خواندن 3 دقیقه
8 فروردین 1402 | 00:19
8 فروردین 1402 | 00:19
خواندن 3 دقیقه

اگر قصد سفر به خارج از کشور را کرده باشید، بعد از چالش انتخاب مقصد و رزرو هتل و … احتمالا به دردسر بلد نبودن زبان انگلیسی و ناتوانی در برقراری ارتباط بر خواهید خورد. البته که در طاووس گشت ما همه این چالش ها را برای شما حل کرده ایم و بدون دقدقه می توانید از سفر خود لذت ببرید؛ اما صحبت کردن و ارتباط با اهالی کشور های مختلف مزیت ها و لذت بسیار زیادی دارد. پس با طاووس گشت همراه باشید.

در این روز ها فرقی نمی کند که شما قصد سفر به کدام کشور را کرده باشید. از سفر به شرق گرفته تا غرب شما می توانید با یادگیری زبان انگلیسی بخش عمده ای از نیاز خود را مرتفع سازید. پس ما تصمیم گرفتیم چند راه ساده و سریع برای یادگیری این زبان را به شما بگوییم.

کتاب انگلیسی در سفر

کتاب «انگلیسی در سفر، مکالمات و اصطلاحات روزمرۀ انگلیسی یا بهترین مجموعۀ گفتاری در سفر» کتابی است مختصر و مفید که شما می‌توانید به عنوان یک راهنما در سفر از آن استفاده کنید. این کتاب برای بار اول در سال ۱۳۷۶ به قلم حسن اشرف الکتابی نوشته شده و نشر استاندارد آن را چاپ و عرضه کرده است. این کتاب بیش از ۱۲۰ مرتبه تاکنون زیر چاپ رفته و بیش از ۱۵۰ هزار نسخه از آن فروخته شده است. این کتاب را می توانید هم به صورت چاپی، هم به صورت نسخه الکترونیک و حتی به صورت صوتی نیز پیدا و تهیه کنید.

برنامه Duolingo

یادگیری یک زبان خارجی در کنار تمامی جذابیت‌های شیرین‌اش، چالش‌های مختلفی هم دارد. از دسترسی به منابع مختلف برای یادگیری گرفته تا وجود منبعی قابل اطمینان برای تمرین آموخته‌ها. با توجه به افزایش چشم‌گیر بحث آموزش آنلاین، این روزها استفاده از اپلیکیشن‌ها و منابع دیجیتال که به کمک گوشی می‌توان از آن‌ها بهره برد نیز محبوبیت فوق‌العاده‌ای نزد کاربران پیدا کرده است. دولینگو یا Doulingo یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات دیجیتال یادگیری زبان‌ است که با سال‌ها تجربه در این زمینه، اپلیکیشنی را در اختیار شما قرار داده که به خوبی می‌توانید از آن برای یادگیری یک زبان جدید استفاده کنید.

برنامه آموزش زبان انگلیسی در سفر

‏‏لغات و اصطلاحات پرکاربرد و کلمات کاملا ضروری انگلیسی همیشه و همه جا کارآمد و موثر است. در برنامه انگلیسی در سفر ویژگی های منحصر به فردی در اختیار شما قرار میگیرد. پس اگر به دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستید برنامه انگلیسی در سفر به همراه اصطلاحات پرکاربرد و کلمات کاملا ضروری را از دست ندهید.

برنامه Rosetta Stone

بسته های آموزشی Rosetta Stone که شامل نرم افزاری قدرتمند جهت یادگیری سریع و آسان زبان های خارجی می باشد، یکی از محبوب ترین ها در سطح جهان بوده و بسیاری از شرکت های بزرگ و کالج ها از این نرم افزار قدرتمند جهت آموزش کاربران و کارآموزان خود استفاده می نمایند.

برنامه گوگل ترنسلیت

وجود این برنامه در این لیست شاید کمی عجیب به نظر برسد. چرا که این برنامه هدف آموزش زبان را به شما ندارد. اما نکته ای که باعث می شود این برنامه در این لیست باشد، وجود بسیاری از زبان های زنده دنیا در این برنامه است. شما در این برنامه فقط کافی است زبان مورد نظر را انتخاب کنید. خود گوگل ترنسلیت می تواند به صورت عکس، صوتی و متنی جملات مورد نظر را دریافت و تحلیل کند. و همچنین می توانید با بر عکس کردن زبان مبدا و مقصد، جمله مورد نظر را نوشته یا به صورت صوتی بگویید تا برنامه برای شما ترجمه کند و به شخص مورد نظر برساند.

در این وبلاگ سعی کردیم راه های متفاوتی را برای یادگیری زبان انگلیسی و ارتباط برقرار کردن با دیگران در خارج از کشور را برای شما جمع آوریم کنیم.

برای سفر و رزرو و خرید تور های داخلی و خارجی، به وبسایت طاووس گشت مراجعه کنید.

همچنین می توانید با شماره های ما تماس بگیرید.

09137547969

03136277662