بــســـتـــن
پـنـجــــــره

تابستان کدام کشور ها برویم؟

خواندن 3 دقیقه
16 اردیبهشت 1402 | 17:41
16 اردیبهشت 1402 | 17:41
خواندن 3 دقیقه

از کودکی تابستان همیشه برای ما یادآور خاطرات شیرین تعطیلی و سفر بوده است. با گرم تر شدن هوا دنبال پیدا کردن مقصدی مناسب برای سفر هستیم. با سفر به خارج از کشور شما می توانید علاوه بر لذت بردن از جذابیت های سفر، تجربه های تکرار نشدنی کسب کنید. با طاووس گشت همراه باشید.

ترکیه

ترکیه کشوری که در همسایگی ایران قرار دارد و با توجه به دسترسی آسان، فاصله کم و قیمت های مناسبش یکی از انتخاب های خوب برای سفر در تابستان است. داشتن شهرهای ساحلی و طبیعت و جاذبه های بسیار باعث شده ترکیه برای همه افراد با سلیقه های متفاوت مقصدی جذاب باشد.

تایلند

تایلند، کشوری که در جنوب شرقی آسیا، این روزها به عنوان یکی از مقاصد گردشگری محبوب در بین مردم دنیا قرار گرفته است. سواحل جذاب و دیدنی با آب های شفاف و همچنین جاذبه های تاریخی و بناهای مذهبی همگی در کنار هم سبب شده اند تا تمام نیازهای مسافران در یک مسافرت تابستانی به این کشور برطرف بشود.

روسیه

کشور روسیه، پهناورترین کشور دنیا، مجموعه‌ای از جاذبه‌های گردشگری متنوع و بی‌نظیر است. این مقصد جذاب هر گردشگری را با هر سلیقه‌ای راضی می‌کند. به همین دلیل نیز یکی از مقاصد گردشگری در فصل تابستان در سراسر جهان به شمار می‌آید.

بالی

حس زندگی در یک جزیره که میان دو اقیانوس پهناور واقع‌شده است را پس از سفر به بالی خواهید فهمید. جزیره بالی یکی از مجمع‌الجزایر کشور اندونزی است. این جزیره اسرارآمیز، میان اقیانوس هند و آرام قرارگرفته و عمده شهرتش را مدیون سواحلش است. بالی یک مقصد بسیار جذاب در شرق آسیا برای سفر در تابستان است.

قبرس

هزاران سال تاریخ و فرهنگ غنی، چشم‌اندازهای دیدنی و اهالی خون‌گرم و مهمان‌نواز کشور قبرس را به چیزی فراتر از یک کشور جزیره‌ای آرام با سواحل زیباست تبدیل کرده است. علاوه بر تفریحات ساحلی، سر زدن به دهکده‌های کوچک و بزرگ کوهستانی، یکی از جذاب‌ترین و بهترین بخش‌های سفر تابستانی شما به قبرس خواهد بود.

بلغارستان

کشور بلغارستان، از کشورهای تاریخی و زیبای قاره اروپاست. بی‌شک بلغارستان می‌تواند به یکی از کشور‌های مورد‌ علاقه‌ی هر گردشگر برای سفر در تابستان تبدیل شود، به خصوص که آب و هوای این مقصد جذاب نیز بتواند حال شما را خوب کند.

برای سفر و رزرو و خرید تور های داخلی و خارجی، به وبسایت طاووس گشت مراجعه کنید.

همچنین می توانید با شماره های ما تماس بگیرید.

09137547969

03136277662