بــســـتـــن
پـنـجــــــره

تابستان کجای ایران برویم؟

خواندن 3 دقیقه
30 اردیبهشت 1402 | 11:07
30 اردیبهشت 1402 | 11:07
خواندن 3 دقیقه

ایران کشوری چهار فصل و بسیار زیباست. اگر برای سفر تابستانی در ایران به‌دنبال جایی با آب‌وهوای معتدل و خنک هستید تا از گرمای تابستان به آن‌ پناه ببرید، و از سفر به شمال خسته شده اید، مقاصد متعددی در گوشه‌وکنار کشور مناسب سفر هستند. با طاووس گشت همراه باشید تا نقاطی از کشور عزیرمان ایران را با هم ببینیم.

دماوند

دماوند شهرستانی تاریخی و بسیار زیباست که از آن به عنوان بهشت آبشارها و چشمه‌ها یاد می‌شود. اگرچه همه مردم، شهرستان دماوند را با بلندترین کوه ایران و بلندترین آتشفشان آسیا یعنی «کوه دماوند» می‌شناسند، اما دیدنی‌های بسیاری در این شهرستان و محیط بکر آن وجود دارد که برای یک‌بار هم که شده باید آنها را ببینید.

کردستان

رشته‌ کوه‌های زاگرس میانی، استانی را در آغوش خود دارند که مردمانش سالهاست با این رشته کوه و دامنه‌های پر پیچ و تاب آن انس گرفته‌اند. استانی که در هر گوشه از آن که قدم بزنید، گنجینه‌های عظیمی از میراث کردها را می‌بینید. کردستان استانی که با سنت، تاریخ و فرهنگ پر آوازه‌اش، زیبایی‌ها و جذابیت‌های خاص خود را دارد.

اردبیل

اردبیل شهری باستانی و سردسیر با تمدنی کهن است. این شهر ظرفیت‌های نامحدودی ‌در جذب گردشگران داخلی و خارجی دارد، تا جایی که بازدید از دیدنی‌های این شهر و بهره‌مندی از همه ویژگی‌های آن در یک سفر، امکان‌پذیر نیست. در بیشتر اوقات سال، این شهر، سرمای شدیدی دارد، پس سفر در تابستان بسیار می تواند دلچسب باشد.

سرعین

شهر سرعین در استان اردبیل و در جوار طبیعت زیبا و بکر دامنه‌های سبلان قرار گرفته است. آب و هوای مطبوع این شهر در بهار و تابستان، بهترین شرایط را برای جذب مسافران ایجاد می‌کند. اطراف این شهر دیدنی مملو از جاذبه‌های بکر طبیعی و زیبایی‌های فراوانی است که اتراق در فضای باز را رویایی می‌کنند.

تبریز

تبریز یکی از کلان‌ شهرهای ایران، دیار آذری زبان ها و مرکز استان آذربایجان شرقی است. شهر قدیمی و زیبای شمال غربی کشور که سالانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر کشور و حتی دنیاست و دارای جاذبه های دیدنی و تاریخی و طبیعی زیادی است. می توان گفت یکی از بهترین شهرهای ایران برای سفر در تابستان همین شهر است تا خنکی هوا شما را سرحال کند.

همدان

در نقاط مختلف ایران جاذبه‌های گردشگری بی‌شماری وجود دارند. برخی از شهرها و مناطق، به‌دلیل عمق تاریخی و تمدن کهن، شهرتی جهانی دارند. در این راستا، شهر همدان در رده باستانی‌ترین شهرهای جهان، از اهمیتی ویژه برخوردار است. این شهر از نخستین مناطق شکل‌گیری فرهنگ و تمدن، در ایران و جهان محسوب می‌شود.در کنار بعد تاریخی پر اهمیت همدان، موقعیت برجسته طبیعی این شهر نیز، همدان را بیش از پیش، متمایز می‌کند.

برای سفر و رزرو و خرید تور های داخلی و خارجی، به وبسایت طاووس گشت مراجعه کنید.

همچنین می توانید با شماره های ما تماس بگیرید.

09137547969

03136277662