بــســـتـــن
پـنـجــــــره

بهترین تله کابین های ایران

خواندن 2 دقیقه
30 فروردین 1402 | 13:24
30 فروردین 1402 | 13:24
خواندن 2 دقیقه

تله کابین‌ از تفریحات هیجان‌انگیز و جذابی است که با کمک آن می‌توان به دل طبیعت رفت و در ارتفاعات، از تماشای مناظر و چشم‌اندازهای بی‌نظیر لذت برد. با استفاده از تله کابین و در حالی که در اتاقکی فلزی راحت نشسته‌اید، سفری کوتاه و خاطره‌انگیز را تجربه خواهید کرد و از میان کوهستان، جنگل و مه عبور می‌کنید. با طاووس گشت همراه باشید.

تله کابین توچال

تله کابین توچال، اولین و قدیمی‌ترین تله کابین‌ ایران است که در مجموعه تفریحی ورزشی توچال قرار دارد. تله‌کابین توچال با طول مسیر رفت و برگشت ۱۵ کیلومتر که حدود ۸۰ دقیقه طول می‌کشد؛ یکی از طولانی‌ترین خطوط کابلراه جهان محسوب می‌شود.

تله کابین صفه

مجموعه تفریحی کوه صفه یکی از مکان‌های تفریحی اصفهان است که امکانات رفاهی و سرگرمی متنوعی در خود جای داده است. تله کابین صفه دو خط دارد که مسیر خط اول از کنار بولینگ صفه آغاز و به ایستگاه گردنه باد می‌رسد. طول این خط ۱,۸۵۰ متر و در طی مسیر مناظر چشم‌نوازی از کوهستان صفه، بام اصفهان و شهر را تماشا خواهید کرد. خط دوم نیز ۸۰۰ متر طول دارد و نقطه شروع آن ایستگاه گردنه باد است و به بلندای قله کوه صفه قلعه تاریخی شاه دژ منتهی می‌شود.

تله کابین نمک آبرود

تله کابین نمک آبرود دارای دو خط است. خط شماره یک ۴۲ كابين چهار نفره دارد كه با سرعت سه متر بر ثانيه، مسير ۲,۱۰۰ متری را در كمتر از ۱۵ دقيقه طی می‌كند و به بالای قله مدوبن منتهی می‌شود.

تله کابین رامسر

تله کابین رامسر از جمله تله کابین‌ های ایران است که در مجموعه تفریحی گردشگری بام سبز رامسر قرار دارد. این تله کابین از ۱۶ دکل، چهار کیلومتر کابل فولادی یک پارچه و ۵۴ کابین تشکیل شده است.

برای سفر و رزرو و خرید تور های داخلی و خارجی، به وبسایت طاووس گشت مراجعه کنید.

همچنین می توانید با شماره های ما تماس بگیرید.

09137547969

03136277662